آخرین اخبار

اقدام های ماندگار شهید رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

یاسوج – ایرنا – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات خوب و ماندگاری در دولت شهید رئیسی در حوزه های مختلف در این استان اجرایی شده که برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

اشتراک گذاری
14 تیر 1403
کد مطلب : 14399

به گزارش روز پنجشنبه استانداری کهگیلویه وبویراحمد سید علی احمد زاده که در جلسه شورای برنامه ریزی این استان سخن می گفت به برخی از اقدام ها و کارهای بزرگ دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید برای مردم این خطه اشاره کرد و گفت: حرکت های میدانی مسئولان دولت شهید آیت الله رئیسی در طول سه سال دستاوردهای بزرگی برای این استان به یادگار گذاشته است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم به ریاست آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید و مردمی خدمات ارزنده ای برای عمران و آبادانی مناطق کم برخوردار و محروم از جمله کهگیلویه وبویراحمد ظرف بیش از ۲ سال گذشته انجام داده است که طرح های بزرگ عمرانی و اقتصادی همچون کارخانه قند یاسوج، سد چمشیر، افتتاح جاده ملی پاتاوه به دهدشت، پتروشیمی گچساران از جمله این طرح هاست.

اقدام های ماندگار شهید رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

احمدزاده اظهارکرد: در دولت سیزدهم ۱۷۰ هزار میلیارد ریال پول به پتروشیمی گچساران تخصیص یافت و طی عمر کوتاه دولت پیشرفت این پروژه از ۴۲ درصد به ۹۸ درصد رسید و در سفر تیر ماه سال گذشته شهید رئیسی به استان این پروژه به بهره برداری رسید.

احیای کارخانه قند یاسوج پس از یک دهه رکود دستاورد بزرگی است

اقدام های ماندگار شهید رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

وی گفت: کارخانه قند یاسوج از جمله واحدهای تولیدی مهم استان کهگیلویه و بویراحمد است که نقش بسزایی در اقتصاد این استان دارد که احیای این کارخانه نه تنها به رونق کشاورزی در منطقه کمک می کند، بلکه از مهاجرت افراد به سایر استان ها نیز جلوگیری خواهد کرد.
احمد زاده تزریق ۲۰ هزار میلیارد ریال پول به جاده ملی پاتاوه – دهدشت را در دولت سیزدهم یادآور شد و گفت: در سفر رئیس جمهور شهید این پروژه پس از ۲۷ سال به بهره برداری رسید، قطعا کارهای بزرگ دولت سیزدهم در این استان به یادگار می ماند.

اقدام های ماندگار شهید رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

بیشتر بخوانید:

پلهای لرزان در دیشموک تهدیدی که در دولت سیزدهم فرصت شد

وی بهره برداری از پل وحدت در روستای موگرمون بخش لنده، پل جلاله در سی سخت، پل رودخانه سمه در دیشموک و پل بید انجیر در منطقه چرام از دیگر اقدامات مادنگار دولت شهید آیت الله رئیسی طی یکسال اخیر اعلام کرد.
احمدزاده با قدردانی از اقدامات صورت گرفته مدیران در دولت شهید رئیسی بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها تاکید کرد و گفت: ساخت مسکن همواره مورد تاکید رئیس جمهور شهید بود که نه تنها در شهرها بلکه در روستاها کار در حال انجام است و خواستار توسعه طرح نهضت ملی مسکن با همکاری فرمانداری ها در تمام روستاهای استان هستیم.

استاندار بر تدوین طرح توسعه روستاها تاکیدکرد و گفت: ساخت مسکن روستایی برای زوج‌های جوان در روستاها در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

گام های امیدبخش دولت سیزدهم برای نهضت ملی مسکن در کهگیلویه وبویراحمد

احمد زاده تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری جهاد کشاورزی طرح توسعه روستاها و شهر ها در همه نقاط استان را پیگیری کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =